Nyheter » 2012 » November » Aktivitetsavgift 2013

SØK

Kontaktinfo

Mjøndalen Idrettsforening
Fotball Utviklingsavdelingen
Solløsgata 15
3050 MJØNDALEN

E-post:
Akademi: arne.marcussen@mif.no
Barn og ungdom:
guri_stenvag@hotmail.com

Org.nr.:937 739 443

Spørsmål om medlemsskap,
faktura o.l. sendes til
​fotball.medlem@mif.no

2006 | 2007 | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | Januar - Februar - Mars - April - Mai - Juni - Juli - August - September - Oktober - November - Desember

Aktivitetsavgift 2013


16.11.2012

Styret har bestemt at det gjøres noen justeringer på aktivitetsavgiften fra 2013.

Avgiften økes ikke, men en del av utgiftene som tidligere lå under 11`er lagene legges nå inn i styrets regnskap. Her følger oppsettet for 2013 sesongen.

                                          
Aktivitetsavgift 2013
11`er gutt kr 5000,- (3000,- i 2012) Nytt fra 2012: Full dekning av trenergodtgjørelse, treningskamper + dommer og kalenderdugnad er lagt inn.
11`er jenter kr 3200,- (3000,- i 2012) Nytt fra 2012: Kalenderdugnad inngår i akt avgift
7`er kr 2300,- (2100,- i 2012) Nytt fra 2012: Kalenderdugnad inngår i akt avgift
5`er kr 2100,- (1900,- i 2012) Nytt fra 2012: Kalenderdugnad inngår i akt avgift

Fritak
- 60% fritak for akt avgift for barn av lagleder i 11`er fotball. Fullt fritak for barn av hovedtrener, såfremt denne ikke er lønnet.
- Fullt fritak for barn av hovedtrener og  60 % fritak  for barn av lagleder i barnefotball. Nb. Kun totalt to fritak pr kull.
- Søskenmoderasjon på 50% på nr 2  og 100% på nr 3..
- Fritak for barn av styremedlem
- Fritak på barn nr 2 gjelder ikke hvis man har fullt fritak for barn nr 1.
 

I tillegg
- Toalettpapirdugnad(selge papir for ca kr 2000,-) med mulighet til å kjøpe seg ut for kr 1000,-
- Cupdugnad. En for 11`er lagene og 2 for 5/7`er lagene.
- Kalenderdugnad inngår i akt avgiften. Hver spiller får ved sesongslutt 3 stk kalendere som kan selges med fortjeneste til egen lomme. Kalenderen kan ikke selges for mer enn 100,- kr pr stk.
 

Klubben dekker da følgende for lagene i klubben:
(Aktivitetsavgiften og pålagte dugnader fra MIF gir grunnlag for at klubben kan dekke følgende for lagene)
1. Dommere til oppsatte kamper fra kretsen.
2. Leie av baner til kamp\trening.Vassenga, Mjøndalshallen og Mjøndalen Stadion. Etter MIF`s fordeling.
3. Drift og vedlikehold av Vassenga.
4. Deltagelse i kretsens seriespill,deltagelse i 2 eksterne cuper.
5. 3 treningskamper pr(11`er) lag, inklusive dommerutgifter.
6. MIF dekker 100% av trenergodtgjørelsen i 11`er fotball gutt. Og 50% på betalte trenere i øvrige tilfeller(kun 11`er fotball). Trenere tilsettes av styret ved sportslig leder.
7. Drakter. nb Reklameplass på brystet skal holdes av til MIF Breddefotballs sponsorer. Drakter er kun til lån hos lagene. De skal leveres tilbake etter endt sesong.
8. Treningsballer(1 ball pr spiller) og tre match-baller. Det er styrets materialforvalter som avgjør om det er behov for nye baller.
9. Vester, keiler, keeperhansker, keeperbukse og utstyr i legekoffert.
10. Dokumenterte legeutgifter og egenandel til fysioterapeut hvis anvist fra lege for akutte skader oppstått på trening/kamp.
11. Personalutgifter ved å ha daglig leder, sportslige ledere, keepertrener og dommerkontakt.
12. Trener og lederutdanning.
13. MIF tøy til trenere og lagledere
14. Overganger på nye spillere som kommer til klubben.
15. Gratis deltagelse for MIF`s lag i interne cuper.
 

Laget\spillerne må selv finansiere:
1. Treningsutsyr\fotballsko(spillerne får tilbud om å kjøpe «MIF pakke» til redusert pris)
2. Spillermøter med bespisning.
3. Cuper utover de to som klubben dekker
4. Sesongavslutninger\treningsleire og lignede.
5. Evt annet.
 

I praksis så gjøres det slik i 11`er fotball
1. 11`er fotball. 3000,- kr i akt avgift faktureres med betalingsfrist 31.03. De resterende 2000,- faktureres i juni. Det vil da være mulig å jobbe ned de siste 2000,- kronene ved dugnad eller sponsorpenger til laget. Laget selv må føre regnskap på dette og avstemmer med MIF før faktura på de siste 2000,- sendes ut. Eksempelvis så har laget 20 spillere. De har fått inn 20 000 i sponsor midler og ønsker å trekke dette fra akt avgiften på de 20 spillerne i  laget. Da får hver spiller en reduksjon på 1000,- kroner. I tillegg så har de foresatte til 10 av de 20 spillerne deltatt på en dugnad som ga laget 5000,- kroner. Da vil de 10 spillerne i tillegg få fratrekk for kroner 500,- på akt avgiften.
2. Lagskonto i 11`er fotball i regi opphører. Alle penger inn og ut går via MIF BF styrets konto.
3. De spillerne som velger å kjøpe utstyrspakke, og som skal delta på Sandarcup\annen cup med overnatting faktureres direkte fra MIF BF. Etter innsendt oversikt fra lagene.

Mvh

Styret
 

 

 
Våre samarbeidspartnere